تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:50
374 بازدید
کد خبر : 208448

قوانین جدید گوگل برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه چیست؟

قوانین جدید گوگل برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه چیست؟

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از جاگرانجوش قوانین جدید گوگل برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه برای محافظت از کاربران جیمیل در برابر حملات هرزنامه و فیشینگ طراحی شده است. بیاموزید که الزامات جدید چیست و چگونه کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را برای آنها آماده کنید. از فوریه ۲۰۲۴، Google از فرستندگان

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از جاگرانجوش قوانین جدید گوگل برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه برای محافظت از کاربران جیمیل در برابر حملات هرزنامه و فیشینگ طراحی شده است. بیاموزید که الزامات جدید چیست و چگونه کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را برای آنها آماده کنید.

از فوریه ۲۰۲۴، Google از فرستندگان ایمیل انبوه (کسانی که روزانه بیش از ۵۰۰۰ ایمیل به آدرس‌های Gmail ارسال می‌کنند) می‌خواهد شرایط زیر را برآورده کنند:

 

احراز هویت ایمیل ها: فرستندگان انبوه باید ایمیل های خود را با استفاده از پروتکل های تعیین شده مانند SPF، DKIM یا DMARC احراز هویت کنند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ایمیل ها از طرف کسانی که می گویند هستند می آیند و در حین انتقال دستکاری نشده اند.

 

فعال کردن لغو اشتراک آسان: Gmail از فرستندگان انبوه می خواهد که گزینه لغو اشتراک با یک کلیک را در اختیار گیرندگان قرار دهند. تمام درخواست های لغو اشتراک باید ظرف دو روز پردازش شوند. این کار باعث می‌شود گیرندگان راحت‌تر از دریافت ایمیل‌های ناخواسته خودداری کنند.

 

ارسال ایمیل مورد نظر: Gmail آستانه نرخ هرزنامه واضحی را اعمال می کند که فرستندگان باید در زیر آن باقی بمانند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که گیرندگان Gmail با پیام های ناخواسته بمباران نمی شوند.

 

گوگل می گوید که این قوانین جدید برای محافظت از کاربران جیمیل در برابر حملات هرزنامه و فیشینگ طراحی شده اند. Google با الزام فرستنده‌های انبوه به احراز هویت ایمیل‌های خود، فعال کردن لغو اشتراک آسان و پایین نگه داشتن نرخ هرزنامه خود، دسترسی هرزنامه‌ها به کاربران Gmail را دشوارتر می‌کند.

 

چگونه برای قوانین جدید گوگل آماده شویم؟

اگر یک ارسال کننده ایمیل انبوه هستید، باید از هم اکنون آماده شدن برای قوانین جدید گوگل را آغاز کنید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

 

مطمئن شوید که ایمیل های خود را با استفاده از SPF، DKIM و DMARC احراز هویت می کنید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار در وب سایت گوگل بیابید.

 

گزینه لغو اشتراک با یک کلیک را به همه ایمیل های خود اضافه کنید. این را می توان با استفاده از سرویسی مانند Mailchimp یا Constant Contact انجام داد.

 

نرخ هرزنامه خود را دنبال کنید و مطمئن شوید که کمتر از آستانه تعیین شده توسط Google است. می‌توانید از Google Postmaster Tools برای پیگیری نرخ هرزنامه خود استفاده کنید.

 

اگر در مورد قوانین جدید Google سؤالی دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی Google تماس بگیرید.

 

اگر قوانین جدید گوگل را رعایت نکنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر شما یک فرستنده ایمیل انبوه هستید و قوانین جدید گوگل را رعایت نمی کنید، ایمیل های شما ممکن است در پوشه اسپم جیمیل فیلتر شده یا حتی به طور کلی مسدود شوند. این می تواند تأثیر قابل توجهی بر کمپین های بازاریابی ایمیلی شما داشته باشد.

توجه به این نکته ضروری است که قوانین جدید گوگل فقط برای مشاغل نیست. اگر شما یک سازمان غیرانتفاعی یا فردی هستید که روزانه بیش از ۵۰۰۰ ایمیل به آدرس های Gmail ارسال می کنید، شما نیز مشمول این قوانین هستید.

 

با پیروی از قوانین جدید Google، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های شما به گیرندگان مورد نظر شما تحویل داده می‌شود و شهرت شما به عنوان فرستنده حفظ می‌شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.