تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 19:50
128 بازدید
کد خبر : 208429

راه اندازی بیمارستان های مهران و شلمچه برای زائران اربعین

راه اندازی بیمارستان های مهران و شلمچه برای زائران اربعین

به گزارش ایلنا از یاسوج، “بهرام عین‌اللهی” در حاشیه سفر خود به یاسوج در جمع اصحاب رسانه گفت: ۵۵ درصد زائران از مرز مهران و ۲۵ درصد زائران از مرز شلمچه راهی کربلای معلی می‌شوند و حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی دو بیمارستان مجهز در این دو پایانه، خدمات خوبی به زائران ارائه می‌دهد. وی با

راه اندازی بیمارستان های مهران و شلمچه برای زائران اربعین

به گزارش ایلنا از یاسوج، “بهرام عین‌اللهی” در حاشیه سفر خود به یاسوج در جمع اصحاب رسانه گفت: ۵۵ درصد زائران از مرز مهران و ۲۵ درصد زائران از مرز شلمچه راهی کربلای معلی می‌شوند و حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی دو بیمارستان مجهز در این دو پایانه، خدمات خوبی به زائران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه  بیمارستان مهران ظرف ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۱۵۰ تخت افتتاح و به زائران کربلا خدمت‌رسانی می‌کند، اظهارداشت: ۳۷۰ آمبولانس و ۵۸ اتوبوس آمبولانس با هزار نفر از همکاران وزارت بهداشت از جمله ۱۲۰ پزشک متخصص و عمومی با امکانات خوب، وارد پایانه‌های مرزی شده‌اند و کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

وزیر بهداشت دولت سیزدهم تاکیدکرد که زائران کربلای معلی در ساعاتی که اوج گرما زیاد است راهپیمایی نکنند که گرمازده نشوند.

عین اللهی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاخ بیمارستان شهرستان بهمئی در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۶ مردادماه امسال خبرداد و یادآورشد: امروز نیز بمناسبت هفته دولت، چندین پروژه در همان مرکز از جمله رادیوتراپی را افتتاح می کنیم.

وی گفت: تمام تلاش مان را بکار می گیریم تا مردم استان کهگیلویه وبویراحمد برای درمان خود از استان خارج نشوند و باید همه امکانات بهداشتی و درمانی در این استان وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، وزیر بهداشت و درمان دولت سیزدهم برای افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه های هفته دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.